Despre Coordonare

Fiecare copil poate face progrese în terapie, pentru că ABA este un sistem de învățare, un program de învățare prin care își propune să modifice comportamentul copilului în mod sistematic și intensiv.

Intervenția bazată pe principiile analizei aplicate a comportamentului implică un număr săptămânal de ore de intervenție directă. Cu toate acestea, este esențial să se ia în considerare și coordonarea cazului ralizată de către analistul comportamental. Coordonarea cazului începe cu evaluarea și continuă cu monitorizări constante. Intervenția bazată pe principiile analizei aplicate a comportamentului necesită niveluri relativ ridicate de coordonare pentru a se asigura rezultate eficiente datorită: 

  • naturii individualizate a intervenției
  • utilizarea unui model specific de furnizare a serviciilor
  • dependența de colectarea și analiza frecventă a datelor
  • nevoia de ajustare constantă a planului de intervenție.

 

 Coordonare CENTRU

Adaptarea programelor la stilul de învățare al copilului

Conceperea de programe complexe care să cuprindă abilitățile anterior învățate 

Conceperea programelor astfel încât generalizarea și transferul să se realizeze ușor, fără a fi nevoie să fie făcute ulterior planuri speciale de generalizare

Îmbinarea metodelor de predare în funcție de stilul de învățare al copilului

Training părinți și completarea fișei lunare de coordonare

Reevaluarea programelor

Analiza modului de lucru

Intervenția pe comportamentele neadecvate

Găsirea de soluții la dificultățile de învățare

Colectarea datelor - conceperea adecvată a fișelor de notare

Este necesară prezența coordonatorului atunci când obiectivele nu sunt atinse

Scrierea planului de intervenție - realizarea detaliată a planului de intervenție vs. "lista de programe".

 

Coordonare DOMICILIU

Realizarea planului individualizat de intervenție

Revizuirea protocoalelor pe baza datelor colectate

Training pentru familie și terapeuți

Feedback pe intervenție directă și/sau înregistrări video (1h/lună)

Două sesiuni de coordonare/lună

Analiza funcțională a comportamentelor

 

Coordonare ȘCOALĂ

Stabilirea obiectivelor lunare sau atunci când este necesar

Training Shadow

Training Cadre Didactice

Realizarea planului de intervenție pentru școală sau grădiniță

Analiza funcțională a comportamentelor dificile

Evaluarea Progresului

coordonare

Urmărește-ne

 

Asociația TIDRAPSY

Contact

 +40 756268072

 contact@timeeanita.ro

Strada Moților, Nr. 11


    București 031521

Urmărește-ne

 

Timeea Niță

Cabinet Individual

de

Psihologie